Świat wokół ciebie się zmienia

Świat wokół ciebie się zmienia, zmieniają się pory roku.
Stopy twe więzi ziemia, a oczy magia obłoków.
Obłoków wiedza tajemna, obłoków fantasmagoria,
Obłoków cudze spojrzenia, obłoków pewność ulotna. 
Jak obłok wiedza tajemna, jak obłok fantasmagoria,
jak obłok cudze spojrzenia, jak obłok pewność ulotna. 
Jesteś mieszkańcem ziemi, a uczysz się od obłoków.
Swojej niepewnej nadziei, ulotnej jak pory roku. 
Obłoków wiedza tajemna, obłoków fantasmagoria,
Obłoków cudze spojrzenia, obłoków pewność ulotna. 
Jak obłok wiedza tajemna, jak obłok fantasmagoria,
jak obłok cudze spojrzenia, jak obłok pewność ulotna. 
Świat wokół ciebie się zmienia, przez ciebie płynie niepokój.
Płyną chmury po niebie, pod białą flagą obłoków.  
Obłoków wiedza tajemna, obłoków fantasmagoria,
Obłoków cudze spojrzenia, obłoków pewność ulotna. 
Jak obłok wiedza tajemna, jak obłok fantasmagoria,
jak obłok cudze spojrzenia, jak obłok pewność ulotna.

Tak pięknie tekst tej piosenki opisuje ostatnie miesiące. Świat wokół mnie się zmienia, ja się zmieniam. Zmieniają się pory roku, życiowe priorytety, zajęcia. Zmienia się też to, że bardziej niż kiedyś oszczędzam czas. Myślę, jak warto wykorzystać każdą chwilę. Czy na pewno podejmuję w tej kwestii dobre decyzje? Tego nie wiem. Wiem, że ten czas jakoś dziwnie się skurczył. Noce, w czasie których kiedyś tak wiele udawało się przeczytać, napisać i jeszcze się przy tym trochę wyspać, przestały starczać nawet na to ostatnie. Dni, w czasie których przecież nic takiego nie zrobiłam, sprawiają, że wieczorem czołgam się do łóżka. Chyba się zestarzałam. :) Pocieszam się, że jak już wiosna przyjdzie na dobre, znajdzie się trochę więcej energii. :) Czuję w kościach, że tak będzie: dni dłuższe, rano ptaki ćwierkają i słońce zagląda do okna - będzie dobrze.

Świat wokół mnie się zmienia. Ja niby też, a jednak jak zaglądam do starych notatek, to chyba nie aż tak bardzo, jak mi się wydaje. Hm, rozwój byłby tu raczej lepszym słowem. Całe szczęście. Patrzę niby tak samo, ale widzę już trochę inaczej. Akcenty są gdzie indziej, co innego jest ważne. 

Przyznam szczerze, że myślałam już zamknąć na "amen" działanie tego bloga. Bo po co ma wisieć, skoro piszę coś raz na ruski rok, a pewnie jeszcze rzadziej ktoś tu zagląda. Ale w sumie, kto wie. Może z wiosną przybędzie mi weny i chęci do pisania. Bo w sumie to chyba całkiem to lubiłam. Lubię.
Kto wie.

Na koniec - jako że trwa oktawa Wielkanocy  i w sumie to nie ma jeszcze, że "...i po świętach" - życzenia. Aby Ten, który pokonał śmierć raz na zawsze, pokonywał ją co dzień w naszym życiu: śmierć naszych ciemności i grzechu. I żebyśmy wpuścili Go do naszego życia, by mógł to robić.

I piosenka, Turnauowa, bo w tej wersji lubię ją najbardziej. 

Komentarze

  1. Ja zaglądam (i lubię!), pisz (częściej) ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you understand there is a 12 word sentence you can communicate to your crush... that will trigger deep emotions of love and impulsive attractiveness to you deep inside his heart?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, look after and protect you with his entire heart...

    12 Words Will Trigger A Man's Desire Impulse

    This impulse is so built-in to a man's mind that it will make him try harder than before to build your relationship stronger.

    Matter-of-fact, triggering this dominant impulse is so important to achieving the best possible relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You'll soon find him open his soul and heart for you in a way he never expressed before and he will recognize you as the only woman in the galaxy who has ever truly fascinated him.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli w jakiś sposób poruszyło Cię to, co napisałam, możesz zostawić komentarz. Będzie mi miło móc go przeczytać.

Popularne posty