Liebster, odsłona 3.

Tym razem miłą nominację otrzymałam od x.Macieja.
Nie będę nominować kolejnych osób (z resztą jak poprzednim razem - leniwa jestem).

Odpowiedzi na pytania:

1. Adwent jest dla mnie… przepięknym czasem oczekiwania - czasem porannych Rorat, większej dyscypliny wewnętrznej - czasem wzrastania.
2. Wiarę czuję jako… wiary nie czuję, boć to nie zapach. Wiara widzę w moim życiu jako drogę - życia i rozwoju, jako nieodłączny element mojego człowieczeństwa.
3. Mam nadzieję na… wieczną radość. ;)
4. Marzysz o… szczęśliwym życiu (choć to już się spełnia właściwie;). A tak bardziej prozaicznie - o dużym domu pełnym życia i własnej bibliotece domowej.:)
5. Twój blog jest dla Ciebie… miejscem wyrażania opinii, czasem emocji, pisania o tym, co mnie porusza lub może poruszyć innych.
6. Podaj przepis na lepszy świat. Ciekawe - przychodzi mi do głowy tylko jedno. Kiedy zapytano bł. Matkę Teresę z Kalkuty, co zrobić, żeby świat był lepszy. Odpowiedziała: Ja zmienię siebie, pan zmieni siebie i świat będzie lepszy. Zupełnie się z tym zgadzam. Przepis na lepszy świat to osobista praca nad sobą każdego człowieka. Nie znam innego przepisu.
7. Czy lubisz spowiadać się? Hm... to trudne pytanie. Chyba lubię, ale raczej nie ze względu na samą czynność (bo kto lubi opowiadać o tym, co mu nie wyszło:), że tak to nazwę, ale raczej świadomość tego, co się wtedy dzieje. Świadomość pełnego miłości spotkania.
8. Kto dzisiaj jest dla Ciebie autorytetem? Autorytetem... święci.:) Jana Paweł II, bł. Matka Teresa, poza tym kilku moich Przyjaciół, których życie prawdziwie może być wzorem do naśladowania.
9. Twoje ulubione danie. Jej, dużo mam takich. Ale uwielbiam kotlety z grzybów.
10. Twój sposób na kryzysy. A cóż to jest kryzys? :) A tak poważnie - modlitwa, bo ona uświadamia, że wszelkie kryzysy są tak naprawdę oznaką jakiegoś wewnętrznego niepoukładania i zaniedbania. A jak wiadomo, świadomość to pierwszy krok do naprawy.:)
11. Kochasz ponad wszystko… Boga i ludzi!

Komentarze

  1. Dziękuję!Pozdrawiam adwentowo!
    xmj

    OdpowiedzUsuń
  2. O proszę - takiego tagu jeszcze nie widziałam. :) Coś zupełnie innego niż np. "jakiego koloru szminki używasz na święta". ;D

    Pozdrawiam i życzę radosnego oczekiwania! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli w jakiś sposób poruszyło Cię to, co napisałam, możesz zostawić komentarz. Będzie mi miło móc go przeczytać.

Popularne posty