Zabawa

Uf, wróciłam po ponad dwutygodniowej nieobecności w domu. Powoli przystosowuję się do codzienności. ;) Co i jak było - to za chwilę. Tymczasem dziękuję Tej z żebra za zaproszeni do zabawy i juz biorę się za odpowiadanie na jej pytania.


1. Bardzo siebie lubię i uważam, że jestem super, bo ... (:D:D stwierdzenia, że to nieprawda nie przyjmuję:)) staram się żyć zgodznie z sumieniem i mimo wszystko - spełniać marzenia.

2. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
Tak. Między odpowiedzialnymi ludźmi. 
3. Gdybym przez jeden dzień mogła być kimś innym, byłabym ptakiem ponieważ chciałabym poczuć jak to jest móc lecieć wysoko, dokąd chcę. ;)
4. Gorzej jest żałować, że coś się zrobiło, czy żałować, że się nie zrobiło?
Żałować, że czegoś się nie zrobiło.
5. Najbardziej denerwuje mnie... brak myślenia u ludzi.
6. Piosenka, z którą wiążą się jakieś szczególne wspomnienia: to ta:  
7. W ludziach najbardziej imponuje mi...mądrość i umiejętność postępowania zgodnie z własnym sumieniem bez względu na sytuacje.
8. Czuję, że żyję, kiedy... hm, chyba zawsze czuję, że żyję. :P
9. Mój najdziwniejszy/najgłupszy nawyk to... trudno samemu się pod tym względem oceniać. Ale mój mąż powiedziałby, że.. "palenie zniczy" (czyt. podgrzewaczy i świeczek zapachowych - wszędzie tam, gdzie pracuję, czytam, odpoczywam, niezaleznie od pory roku).
10. Mój wymarzony dom będzie... miejscem ciepła i spokoju, gdzie każdy będzie chciał wracać, żeby odpocząć. A w sensie materialnym - taki całkiem spory, z ogródkiem. :)
11. Moja pierwsza randka była... chyba jej nie pamiętam. Ale na pewno moja pierwsza randka była randką... z moim przyszłym mężem. Tylko wtedy jeszcze tego nawet nie podejrzewałam. ;)

To by było na tyle. Nie bedę wyznaczać nominacji i wymyslać pytań, nie chce mi się - wybaczcie. 

Komentarze

Popularne posty