Bóg się rodzi

Za mną ostatnie w tym roku roraty. Szczerze mówiąc nigdy dotąd nie byłam na roratach w Wigilię. W mojej rodzinnej parafii tego dnia ich nie było, a ze stolicy zwykle wyjeżdżałam wcześniej.
Mam nadzieję, że ten czas rorat, porannego wstawania, będzie wydawał dobre owoce. 

Tymczasem biorę się za ostatnie przygotowania - ogarnięcie domu, pakowanie i ruszamy do Rodziców. Jednych i drugich.

A dla wszystkich, którzy tu zaglądają, mam życzenia.

 „Gdy zajaśniała jutrzenka zbawienia, wieść o narodzinach Dziecka została ogłoszona jako radosna nowina: «Oto zwiastuję wam radość wielką, która będzie udziałem całego narodu: dziś w mieście Dawida narodził się wam Zbawiciel, którym jest Mesjasz, Pan» (Łk 2,10-11). Źródłem tej «wielkiej radości» jest oczywiście przyjście na świat Zbawiciela”. 
Jan Paweł II, Evangelium vitae 

Z okazji nadchodzących świąt Bożego Narodzenia, życzę wielu łask Bożych i prawdziwej radości!

Wiary, jaką miała Maryja, która nie rozumiejąc, zaufała Słowu.
Nadziei, pozwalającej ufnie i odważnie patrzeć w przyszłość.
Miłości, która otwiera na drugiego człowieka i uczy ofiarnie mu służyć.


Radosnych Świąt i Bożego błogosławieństwa na nadchodzący rok!

Bóg wszechmogący stał się ludzkim dzieckiem
z wyciągniętymi bezradnie rękami
I światsię wcale nie zawalił
ale zgarbiony uśmiechnął się i zaczął się prostować.
ks. Jan Twardowski

Komentarze

Popularne posty