Liebster blog

Zaproszenia - a właściwie i wyróżnienia (dziękuję!!!) dostałam od Rivulet i od Martuhy.
Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje 11 pytań. 
Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Pytania od Rivulet.

1. Kim jest dla Ciebie Bóg? (szczerze)
Przyjacielem. Tym, bez którego nie jestem w stanie zrobić czegokolwiek.
2. Jaka piosenka poprawia Ci humor?
O kurczę... Dużo takich jest. Humor poprawiają mi właściwie wszystkie piosenki Turnaua i np. Pod niebem pełnym cudów Raz Dwa Trzy
3. Kiedy czujesz się bliżej Nieba?
W górach...
4. Co chciał(a)byś zjeść na obiad?
Zapiekankę serową ze szpinakiem. 
5. Ulubiony święty i dlaczego?
Nie mam jednego takiego... św. Tereska od Dzieciątka Jezus (patronka z bierzmowania) - z powodu prostoty i wielkiej mądrości; św. Faustyna Kowalska - za zaufanie szalone, i ostatnio bł. Karol de Foucauld.
6. Czy jest ktoś, z kim mógłbyś/mogłabyś rozmawiać godzinami?

Jest. I to niejedna osoba. :)
7. Co oznacza Twój nick i dlaczego jest taki, a nie inny? 

Od imienia. Imię - od św. Patrycji z Neapolu.
8. Najlepiej odpoczywasz, gdy...
...wybiorę się na samotny spacer do lasu/parku albo mogę na świeżym powietrzu poczytać ulubioną książkę (zimą wchodzi w grę wygodny fotel i ciepła herbata;).
9. Masz jakiś ulubiony wiersz?
Bo to jeden...
Szczególny sentyment mam do Śpieszmy się kochać ludzi Twardowskiego i do Lechonia Pytasz, co w moim życiu.
10. Fragment Pisma Świętego, który najbardziej do Ciebie przemawia, to...
Dla Boga bowiem nie mam nic niemożliwego (Łk 1, 37)
i Jeżeli Bóg z nami, któż przeciwko nam? (Rz 8, 31b)
11. Książka Twojego dzieciństwa to...
Cykl - nie jedna: Jeżycjada Małgorzaty Musierowicz.

I pytania od Martuhy:


1. Ostatnio śniło mi się, że... nic mi się nie śni.:)
2. Dlaczego piszesz bloga? Bo lubię.
3. Mój największy życiowy sukces to... mam nadzieję, że jest jeszcze przede mną.
4. Ulubione miejsce na spacer to las albo park.
5. Najczęściej szukam pióra.
6. Nie lubię fałszywych ludzi.
7. Masz prawo jazdy? Mam.:)
8. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś? Dotknij ran, Tomasa Halika
9. Gdybym miała być zwierzęciem to chciałabym być kotem.
10. Chrapiesz :D? Nie.
11. Ulubiony ciuch? Sukienka. 

No to tyle.:)

A ja do zabawy typuję:

Afro
Shelby
Caroline
Małą Mi
Ewę
Miedzianowską
Zingelę
Nie ma 11, ale nie będę szukać na siłę. :P

Moje pytania:
1. Jako dziecko kim chciałaś zostać w przyszłości?
2. Największe marzenie.
3. Ulubiona książka (ew. film).
4. Ulubiony kolor.
5. Twój sposób na odreagowanie stresu.
6. Ulubiony cytat.
7. Jak wyglądałby twój wymarzony dom?
8. Masz w domu zwierzątko? Jakie?
9. Masz rodzeństwo?
10. Ulubiony środek transportu.
11. Ulubiony przedmiot.

To tyle ode mnie. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję! :)

Komentarze

  1. Dzięki za odrobieniir "zadania domowego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie mam wątpliwości, że chodzi o afro - czyli mnie?.. biorę się do odpowiedzi.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się Twój blog- czasami tu zaglądam i zapraszam do siebie http://niebecztylkoufaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do .. odwiedzin i szczerości! ;-) http://nieokrzesanycharakterek.blog.onet.pl/Liebster-blog,2,ID518545227,n

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli w jakiś sposób poruszyło Cię to, co napisałam, możesz zostawić komentarz. Będzie mi miło móc go przeczytać.

Popularne posty