Liebster po raz kolejny

Po raz kolejny zostałam wytypowana do zabawy, tym razem przez Afro.
Ograniczę się do odpowiedzi na zadane pytania - nie chce mi się wymyślać kolejnych. 
Przystąpmy więc do dzieła.



1. Co można znaleźć w Twojej torebce/plecaku?
W zasadzie to wszystko. Książki, notesy, kosmetyczkę, kalendarz, portfel, telefon, wodę mineralną, termos z kawą, pióra i długopisy, latarkę, pendrive, gumy do żucia, zakreślacze, torby na zakupy, różaniec, leki, plastry...  Mój mąż twierdzi, że nawet rower. :D
2. Śniadanie - słodkie, czy pożywne?
Pożywne! W komplecie z kawą.
3. Modlitwa - własna czy książeczkowa (pacierz, litanie itp)?
Własna. A najlepiej to Pismem Świętym.
4. Najkochańsza osoba na świecie - to?
Mąż. (zaraz po Panu Bogu, ale nie wiem, czy to się zalicza do tego świata :)
5. Morze, czy góry?
Góry! 
6. Czego pragniesz?
Żebym każdego dnia mogła być lepszym człowiekiem.
7. Za Kim tęsknisz?
Hm... chyba nie umiem odpowiedzieć na to pytanie.
8. Wycieczka Twoich marzeń - dokąd?
Oooo, wiele miejsc bym chętnie zobaczyła. Ale od jakiegoś czasu marzy mi się wyjazd do Ameryki Południowej. No i chyba długo to jeszcze pozostanie w zakładce - marzenia. :D
9. Wydarzenie, które wywołuje uśmiech na Twojej twarzy...
Jest masa takich wydarzeń. To przede wszystkim spotkania z przyjaciółmi.
10. Osoba na której wspomnienie się uśmiechasz...
Bardzo wiele takich osób spotkałam w życiu. Niektórzy są przyjaciółmi, niektórych znam tylko przelotnie.
11. Co myślisz o autorce bloga, który Cię polecił? :-D
No proszę, jaki sposób na poznanie opinii. :P
Myślę, że jest bardzo pozytywną Osobą, z właściwie ustawioną hierarchią wartości. Ambitną, o twardych zasadach i wielkiej sile trwania przy nich. Poza tym - jest bardzo wrażliwa. Chyba bardziej, niż mogłoby się wydawać. No i chyba nie jest do końca pewna, czy już znalazła swoje miejsce w życiu.


To by było tyle ode mnie! Pozdrowienia dla Afro. :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Jeśli w jakiś sposób poruszyło Cię to, co napisałam, możesz zostawić komentarz. Będzie mi miło móc go przeczytać.

Popularne posty