Zabawa - pytania i odpowiedzi

No i po raz kolejny dostałam nominację do udziału w zabawie. Bardzo dziękuję Agnieszce.
Odpowiadam więc, w bibliotece, w przerwie w pisaniu pracy magisterskiej. :)

Nominację otrzymuje blogger od innego bloggera. Nagrody zazwyczaj otrzymują blogi o małej ilości obserwujących (do 200), co pozwala na ich dalsze promowanie. Blogger odpowiada na 11 pytań otrzymanych od osoby nominującej. Następnie ma za zadanie nominować 11 osób i podać nowe pytania.

Od razu mówię, że pytań zadawać nie będę. Robiłam to wcześniej, a teraz, przyznaję się bez bicia, po prostu mi się nie chce. ;)

A więc do dzieła.

1. Twoja maksyma życiowa to?
O, tych mam kilka. Trzy najważniejsze:
Jeśli Bóg z nami, któż przeciwko nam? (Rz 8, 31)
Kto nie wierzy w cuda, nie jest realistą. (Dawid Ben Gurion)
Dios y audacia. :)

2. Ulubiona polska komedia?
Chyba... Sami swoi i reszta trylogii. To chyba mało oryginalne, ale mimo że znam to na pamięć i ogladałam miliony razy - zawsze zaśmiewam się do łez. Podobny skutek ma jeszcze Kogel-mogel. 

3. Ulubiona kawa to...?
W zasadzie lubię każdą. Ale takie latte z cynamonem... pychota. :)

4. Gdy było to możliwe to jaki zawód chciałbyś/chciałabyś wykonywać?
Mam dwa takie: nauczyciel akademicki albo rzecznik prasowy jakiejś porządnej  organizacji, najlepiej społecznej.

5. Jakie zdarzenie z przeszłości najchętniej wspominasz?
Dużo jest takich. Z takich najświeższych - ślub. :) Zdjęcia z uroczystości znam na pamięć, a i tak chętnie do nich wracam. Poza tym pielgrzymki, wyjazd do Madrytu na ŚDM, długo by można wymieniać.

6. Twoja metoda na głoda?
Jabłko.

7. Dlaczego piszesz bloga?
Po pierwsze - bo lubię pisać w ogóle. Składanie słów w zdania i w teksty to ju chyba coś w rodzaju pasji/uzależnienia. Poza tym pisanie sprawia, że sama siebie porządkuję. Czasem coś wpada do głowy, a dopiero ubrane choćby w blogową notkę - nabiera konkretnego kształtu i zostaje. A jak jeszcze ktoś się tym zainteresuje, to już zupełna rewelacja! ;)
No i sama lubię często wracać do własnych notek, choćby po to, żeby zobaczyć, jak zmienia się moje patrzenie na świat.

8. Twoja podróż marzeń to?
Chciałabym zobaczyć Ameryke Południową. Tyle się o niej nasłuchałam od znajomych, którzy tam byli lub mieszkają na co dzień, że chętnie bym się wybrała. :)

9. Twój smak dzieciństwa to?
Kopytka ziemiaczane z cukrem i cynamonem (!). Teraz nie jestem w stanie ich zjeść, doprawionych w ten sposób, ale pamiętam, że zajadałam siętym w dziciństwie straszliwie. ;)

10. Jaki powinien być prawdziwy przyjaciel?
Lojalny i szczery.

11. Jakim chciałbyś/chciałabyś być człowiekiem?
Trudne pytanie.
Chciałabym być szczęśliwym człowiekiem. Sprawiedliwym i odważnym, wiernym przyjetym zasadom. Żyjącym w pokoju serca i zgodzie z własnym sumieniem. 
Kochającym i kochanym.
Pracuję nad tym. ;)

Komentarze

  1. Kopytka z cukrem, cynamonem i masełkiem... <3
    Dla mnie nadal są rewelacją!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmieniłam adres bloga. Zapraszam na:
    http://vanitas-vanitatum-dixit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Jeśli w jakiś sposób poruszyło Cię to, co napisałam, możesz zostawić komentarz. Będzie mi miło móc go przeczytać.

Popularne posty