Blogowa zabawa

Dostałam zaproszenie do ciekawej zabawy. Dziękuję :)

Zasady są następujące:

Odpowiadasz na 11 pytań przyznanych przez "Tagger" na swoim blogu.
Wybierasz 11 nowych osób do tagu i wymieniasz je w swoim poście.
Tworzysz 11 nowych pytań dla osób oznaczonych w TAGu i piszesz je w swoim TAGowym poście.
Wymieniasz w swoim poście osoby, które otagowałaś.
Nie oznaczasz ponownie osób, które już są oznakowane.

A oto moje pytania. I odpowiedzi.:)



1. Gdybyś mogła przenieść się w czasie, gdzie byś się wybrała?
W czasie? To chyba jakoś tak w XV wiek. Czasem wydaje mi się, że poglądy mam mniej więcej z takiej epoki, więc wszystko by pasowało. Poza tym renesans był cudowną epoką. Jeśli miałabym też wybrać miejsce, to chciałabym znaleźć się wtedy w Italii. ;)
2. Najbardziej niezwykła chwila w Twoim życiu.
Każda jest niezwykła, na swój sposób. Naprawdę trudno mi wybrać jakąś jedną. Ale... może zaręczyny. Nie zdradzę, jak to wyglądało, ale zdecydowanie - to było niezwykłe. :D
3. Czego się najbardziej boisz?
Najbardziej boję się bierności. Tego, że pewnego dnia poczuję się niepotrzebna. W każdym razie - robię wszystko, żeby do tego nie doszło.
4. Wolisz kino czy teatr?
Teatr! W jednym i drugim bywam rzadko (rzadziej niż bym chciała;), ale jeśli miałabym wybierać - zdecydowanie teatr. I to najlepiej muzyczny! :)
5. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
I tu do niedawna nie byłoby problemu. Uwielbiałam tylko wszelkie kolory niebieskiego - morski błękit i turkus zwłaszcza. Teraz do tego doszedł jeszcze fiolet - najlepiej jasny albo fiołkowy. Może też być fuksja lub lila.
6. Gdybyś mogła czytać w myślach innych, czy skorzystałabyś z tej możliwości? Dlaczego?
Nie skorzystałabym, choć to byłoby bardzo kuszące. Dlaczego? W myślach mamy emocje, które pojawiają się i znikają. Nie kontrolujemy ich, a odczytane przez kogoś "z zewnątrz", mogłyby być źle zinterpretowane. Poza tym - każdy ma prawo do prywatności! :D
7. Ulubiona książka?
Ło matko. Nie mam pojęcia... Tyle tego czytam. Ale może... Trylogia Tolkiena albo "W kleszczach lęku" Jamesa. Albo "Pieśń słoneczna róży Bluszcz" Grzegorczyka. Trudny wybór.
8. Z jakim zwierzęciem mogłabyś się utożsamić?
A mogą być ptaki? Jak tak, to z orłem.
9. Film, który najbardziej zapadł Ci w pamięć?
Hm... "Ludzie Boga", ale też "Wszystko, co kocham".
10. Ulubiona zabawka z dzieciństwa?
Jeeeej... Pluszowy słoń.
11. Czy masz jakieś szczególne motto, którym kierujesz się w życiu?
Tak, nawet nie jedno.
"Kto nie wierzy w cuda, nie jest realistą" Davida Ben Guriona, ale też "Wiara jest pewnością, że Bóg troszczy się o rzeczy najmniejsze" S. Kierkegaarda

Uff...

To teraz moje pytania:
1. Na bezludną bezludną wyspę zabrałbym/-abym...
2. O czy marzysz?
3. Gdzie chciałbyś/-abyś pojechać (taka podróż życia)?
4. Czym się interesujesz? Dlaczego własnie tym?
5. Kiedy byłeś/-aś mały, kim chciałeś/-aś zostać w przyszłości?
6. Ulubiona zabawa z dzieciństwa?
7. Morze czy góry? Dlaczego?
8. Jaka jest Twoja ulubiona marka samochodu?
9. Gdzie wybrałbyś/-abyś się na wieczorny spacer?
10. Ulubione kwiaty.
11. Ulubione zwierzątko.

Do zabawy zapraszam:
Afroo
Radka
Fk
Wiedźmę z gór
Hadzię
Agnieszkę

Komentarze

Prześlij komentarz

Jeśli w jakiś sposób poruszyło Cię to, co napisałam, możesz zostawić komentarz. Będzie mi miło móc go przeczytać.

Popularne posty